Pod vedením Anglického teamu se naši technici učili spoustu nových věcí spojených s výrobou statorů, ovládání jednotlivých strojů, jejich mechanické funkce, provádění přejezdů, odstraňování závad, provádění údržby atd. K tomu všemu také bylo potřeba plno teoretických znalostí, které chlapci postupně získávali. Při výrobě motorů se kladl velký důraz na kvalitu a i v tomto směru byli technici školeni. První team ale neměl jen za úkol zvládnout školení ale také bylo velmi důležité vytvořit přátelský vztah se členy anglického teamu a ukázat profesionální přístup. Této skupině se toto skvěle podařilo, vznikla nová přátelství, dobré pracovní vztahy a i tímto byl vytvořen skvělý základ pro další ústecké teamy které školení teprve čekalo. Školení na lince 506 skončilo dle plánu v červenci 2008.
Poté byly ve Spennymooru školeny další dva teamy na další dvě linky statorů. Školení mělo stejnou formu jako měl první team. Linka 504/505.
Po úspěšném zvládnutí transferu statorů se plynule přešlo k další důležité fázi a to ke školení na linkách výroby rotorů tzv. části „Black stage“ které začalo v listopadu 2008. Stejně jako u statorů bylo školení hodně náročné, technici se v poměrně krátkém čase museli naučit ovládat složitá zařízení na linkách a zvládnout výrobu rotorů. Školeni skončilo v únoru 2009.
V průběhu ledna 2009 bylo zahájeno školení na Triklovacích strojích a trvalo do začátku srpna 2009.
Poslední fáze školení byla zahájena v únoru 2009 kdy začalo školení na dvou linkách „White stage“. Školení bylo intensivní a náročné, opět jako u ostatních skupin bylo potřeba v krátkém čase zvládnout techniku výrobu rotorů, a všech věcí s ním spojenou.
Všem kteří se na transferu podíleli patří poděkování za jejich píli a velký přínos našemu závodu,
protože ani pro ně nebylo jednoduché dlouhodobé odloučení od domova, rodin a přátel, rychle se museli adaptovat v cizím prostředí a hlavně získat co nejvíce znalostí a informací k úspěšné výrobě motorů.
Za 10 let výroby motorů se náš team rozrostl do celkového počtu až 90 pracovníků. Bylo potřeba zvládnout nejen každodenní výrobní záležitosti, ale i vývoj nových produktů na motorových linkách. Tahle dlouhá a náročná 10letá cesta byla úspěšná díky úsilí a kvalitě teamu, který na motorech máme.